
Asiaa sisältömarkkinoinnista, natiivimainonnasta, hakukoneoptimoinnista ja näiden ihanasti yhteen toimivasta kolminaisuudesta.

Miksi verkkosivujargon karkottaa asiakkaita (ja miten selkokieli voi korjata sen)
”Hyödynnämme kokonaisvaltaisia, räätälöityjä ratkaisuja synergisten paradigman muutosten optimointiin laaja-alaisilla strategisilla aloitteilla.” Tuliko vähän huono olo? Hyvä. Niin pitäisikin. Entisenä juristina ja nykyisenä SEO-kirjoittajana olen nähnyt

Miten natiivimainonta voi edistää näkyvyyttä kielimalleissa?
Tekoäly on tullut rytinällä elämäämme ja muuttanut tiedonhakua. Yhä useampi käyttäjä kysyy kysymyksiä ChatGPT:ltä sen sijaan, että tekisi haun Googlessa. Tällöin tekoäly antaa suoran vastauksen,

Vesa Nippala Hakuammuntaa-podcastissa: Näin rakennat toimivan linkkiprofiilin
Suomen Natiivimainonnan (alias eLuotsi) yrittäjä Vesa Nippala oli vieraana Hakuammuntaa-podcastissa, jossa sukelletaan syvälle hakukoneoptimoinnin maailmaan. Tämän jakson aiheena olivat ulkoiset linkit, miten niitä hankitaan ja

Kuinka kirjoittaa toimiva natiiviartikkeli?
Natiiviartikkelit haltuun – Miten luoda kiinnostavaa ja arvokasta sisältöä? Natiiviartikkeli on kaupallinen sisältö, joka julkaistaan tietyssä verkkomediassa muiden sisältöjen rinnalla. Sen tarkoitus on sulautua luontevasti

Advertoriaali vs perinteinen mainonta – miksi valita advertoriaali?
Advertoriaali, eli natiiviartikkeli, on erityinen markkinointimuoto, joka yhdistää perinteisen mainonnan ja journalistisen sisällön piirteet. Toisin kuin perinteisessä mainonnassa, jossa mainos on selvästi erillään muusta sisällöstä

Natiivimainonta vs. perinteinen mainonta: Mikä toimii parhaiten?
Natiivimainonta on markkinoinnin muoto, joka voi tuntua lähes huomaamattomalta, mutta sen vaikutukset ovat huomattavat, etenkin kun otetaan huomioon sen kyky yhdistää brändit ja asiakkaat saumattomasti.